بچه محله امام رضا (علیه السلام)

بچه محله امام رضا (علیه السلام)
محسن ذوالفقاری
بچه محله امام رضا (علیه‌السلام)
طبقه بندی موضوعی

غدیر، طراحی شگفت خداوند برای تغییر زندگی طاغوتی به زندگی ولایت‌مدار است. غدیر، مقدمه‌ای برای تحول ساختارهای حکومتی در راستای تحقق جامعه و تمدن اسلامی است. رمز شگفتی غدیر، پذیرش ولایت و امامت از سوی مردمانی‌ست که همه مناسبات زندگی خود را طبق منویات رهبرشان تنظیم می‌کنند.

علی‌رغم این‌که ساختار کلان کشورمان ولایی است ولی هنوز، جریان ولایت در سطوح پایین جامعه، جاری و ساری  نشده است. امروزه با وجود خدمت‌رسانی‌های خالصانه و فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی بسیار، هنوز شاهد آسیب‌های به ظاهر جزئی این حرکت‌ها هستیم. جدایی برخی آتش به اختیارها از پایگاه اصیل مسجد از مهم‌ترین مشکلات و آسیب‌ها می‌باشد که در بلندمدت اساس حرکت و هدف را خدشه‌دار نماید.

آری امروزه بیش از هر شرائطی به غدیر نیازمندیم؛ به آن امید که سربازاران ولایت و پیام‌آوران غدیر، مشعل ولایت را در مساجد افروخته‌تر نمایند و این امر جز با نقش‌آفرینی در زندگی مردم و خدمت‌رسانی محقق نخواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۰
محسن ذوالفقاری

غدیر

ولایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی