بچه محله امام رضا (علیه السلام)

بچه محله امام رضا (علیه السلام)
محسن ذوالفقاری
بچه محله امام رضا (علیه‌السلام)
طبقه بندی موضوعی

شب جمعه به دعوت خودم در جمع اینستاگرامی‌های انقلابی حضور یافتم! وقتی این جمعیت انقلابی را دیدم که از ساعات اولیه جلسه حضور به عمل رسانده بودند کنار گوشه‌ای برای خودم پیدا کردم تا غیرانقلابی بودنم زیاد عیان نشود! وقتی خوب جاگیر شدم یک نگاهی به دور و بر کردم و یکی یکی رفقایم را پیدا می‌کردم! بعضی‌هایشان برای خودشان کسی هستند و فرصت هیچ جلسه‌ای مهمی را ندارند ولی برای این شرکت در این دورهمی از همه زندگی‌شان زده بودند! وقتی رصد و بازرسی رفقایم تموم شد نگاهی کلی‌تر به جمعیت داشتم و شاهد بودم اکثرا سرشان در گوشی بود حتی میهمانان! خب لامصبا لااقل تو دورهمی بذارید دورِهم باشیم! پیشنهاد می‌کنم مسئولین در دورهمی بعدی، یک سبد بذارند جلوی در ورودی، شرکت‌کنندگان قبل از ورود موبایلشون بندازند داخلش! البته ناگفته نماند برنامه‌هایی که فضاهای شوخی‌های کذا و کذا بیشتر داشت سرها کمتر در گوشی بود و اجراهای تخصصی و علمی، برعکس! درست مثل خود اینستاگرام که سرگرمی‌های و جوک و خنده طرفدارهای بیشتری دارد!

وقتی رصد کلی هم تموم شد نگاهی به مهمانان انداختم؛ کسانی که در فضای حقیقی #متخصص در امری بودند شناخته‌شده تر از مابقی افراد بودند! و حقیقتا در عالم مجاز نیز این افراد موثرتر از کسانی هستند که به دنبال جریان‌سازی و باندبازی و هشتک سازی هستند!

در نهایت محو سالن و امکانات و... شدم و از خودم پرسیدم هدف برگزاری چنین دورهمی و با چنین خرجی و مخارج چیست؟

پ ن: چند پیشنهاد به مسئولین اینستاگرامی‌های انقلابی با لهجه مشهدی!

١. قضیه سبد جلو در ورودی رِ جدی بِگیرن!

٢. به جای کیس آبمیوه، شله بِدِن، شله!

٣. در تبلیغات در کنار اسم و عکس دعوت‌شدگان آدرس آیدی اینستاگرامشان هم بزنن! اونایی که حرفی برای گفتن دِرن بُلدشان کنن، بهتره!

۴. اگه بشه که به جای دورهمی، هیئت داشته باشِم که دیگه خیلی عالی مِشه! هم با محوریت اهل بیت بیشتر دورِهم هستِم (کمی و کیفی) هم با انقلابی‌گری بیشتر جور درمیه! هم پیشنهاد دومی بهتر عملیاتی مشه!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی