بچه محله امام رضا (علیه السلام)

بچه محله امام رضا (علیه السلام)
محسن ذوالفقاری
بچه محله امام رضا (علیه‌السلام)
طبقه بندی موضوعی
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۱

مردان خدا نمی میرند

این‌بار مردی به گونه‌ای دیگر مدافع حریم آل الله شد. در روزهایی که شیعیان این سرزمین در هرگوشه مرزبان حریم اسلام ناب شده‌اند، شیخی با قلم و زبان خود و با تمام شجاعت در مقابل فرعونیان ایستاد. ایستادگی که آل سعود را همچون  بنی‌امیه مجبور کرد تا میثم تمار دیگری را به دار ظلم و جور آویزند.

شهادت این مرد بزرگ، ما رابه یاد سخن حضرت روح الله در شهریور ماه سال ۱۳۶۷می‌اندازدکه می‌گفت:«علمای مبارز اسلام همیشه هدف تیرهای زهرآگین جهان‌خواران بوده‌اند و اولین تیرهای حادثه، قلب آنان را نشانه رفته است...»

به راستی که این عمل آل سعود همچون شرارت‌های دیگر آنان، جز از سر بی‌تدبیری و حماقت نبوده و انشاءالله خون مظلومریخته شده به زودی دامان سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت.

شیخ نمر مصداق اسلام نابی است که با وجود تمام مشکلات، لحظه‌ای دست از جهاد و قیام برنمی‌دارد و تا آخرین لحظات عمر خودمبارزه می‌کند و زیر بار خواسته امویان امروزی نمی‌رود. این زندگی حیات دارد حتی اگر پایانش مرگ باشد، حیاتی که به زندگی امروز ما شور و حماسه می‌دهد.

شیخ نمر نمرد مردان خدا نمی میرند....

چاپ شده در نشریه فتح66

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی