بچه محله امام رضا (علیه السلام)

بچه محله امام رضا (علیه السلام)
محسن ذوالفقاری
بچه محله امام رضا (علیه‌السلام)
طبقه بندی موضوعی
۰۷ آذر ۹۸ ، ۲۳:۵۷

چه بهتر از گل؟!

+ دیر دستت رو آوردی بالا! دو دل بودی ها!
- آخه کسی با پیکان_وانت که مسافرکشی نمی‌کنه!
+ خب منم مسافرکش نیستم! هرکی کنار خیابون باشه سوارش می‌کنم! چرا ماشین خالی بره؟! خمس و زکات ماشینو این‌جوری میدم! هرکی سوار شد نوش جانش! هرکی هم سوار نشد فدای سرم! من وظیفه‌ام رو انجام دادم!
- پس داشتم فدای سرت می‌شدم!
+ فعلا که نوش جانت شده!
- عجب شعر باحالی! خودت گفتی؟! بذار یک عکس بگیرم!
+ نه بابا! یک جا خوندم خیلی حال کردم مثل تو که سریع عکس گرفتی منم سریع نوشتمش! شعرش تناسب به خودم و شغلم هم داره! خودمون که شیعه امیرالمؤمنین هستیم! شغلمون هم که سر و کار داریم با گل!
+ خودت هم که گلی!
- قربونت برم! تو هم گلی! شیعیان مولا علی همه گلن! حالا مسیرت کجاست؟!
+ شهید مطهری
- تا چهارراه میدون میبرمت! بعدش میخوام برم حرم شیفت دارم!
+ باشه! تو حرم چ کار می‌کنی؟!
- به گل و گیاه‌های حرم آب میدم! الحمدالله همون که ازش می‌خواستم شد!
+ کلا زندگیت با گله دیگه!
- ها دیگه! چی بهتر از گل؟!

پ ن: واقعاً چی بهتر از گل؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی